Klacht Vestia: 5 jaar slecht onderhoud

GEEN ENKEL GEHOOR/KLACHT Telefonisch en meerder mails

Mijn Klacht
Ik huur sinds januari 2015 bij Vestia. Sinds dag 1 had ik last van de badkamer er loopt overal water in de badkamer en het gaat nooit. Dat veroorzaakte allerlei problemen zowel mijn inboedel als voor mijn gezondheids klachten. Ik heb meerder keren malen een klacht ingediend er kwam eindelijk iemand van hem en die gaf aan ja klopt de tegels zijn niet goed afgewerkt dus het moet opnieuw ingezet worden. Er komt daarna een aannemer die HD totaal geen zin om te communiceren hij gaf alleen aan ja er hoeft niets gedaan te worden ik kan alleen de deur verven die door het water beschadigd laat staan mijn inboedel. Nou daar kwam er ook niets van! Ik ondertussen zoeken naar een andere woning! Huur opgezegd komt een aannemer die ei dat de badkamer niet goed is dus die moet opnieuw gedaan worden voor de volgende bewoner???? Pardon dus die andere aannnmer heeft mij niet serieus genomen??” Ja sorry mevrouw we kunnen niets voor je betekenen “ je kan een klacht indienen. Maar 1000x een klacht ingediend ik vind een compensatie voor dit wel duidelijk. Maar nee ze reageren daar niet een op.

Gewenste Oplossing
Ik wil een vergoeding hiervoor. Heb jaren met problemen geleefd

Ik wil hiervoor een vergoeding ontvangen

Wij vinden dat Vestia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vestia?