Klacht Vestia: Al 2 maanden zonder bel, maar hoge service kosten? Belachelijk

KlachtServiceVestia

Sinds 20-02-2019 ben ik bewoner van Burg Brokxlaan, Na enkele dagen kregen wij een storing met de intercom en bel. Dit hebben wij aangegeven bij Vestia en Hr. vd Sande. Wij hebben meerdere malen contact gehad met Vestia en werden telkens beloofd dat ze contact met ons zouden opnemen om dit op te lossen, maar helaas niet. In de parkeergarage ben ik de Hr. Koevoets tegen het lijf gelopen en het verhaal uitgelegd, Koevoets handelde snel en een dag later werd ik gebeld door een intercom bedrijf. Tot mijn verbazing was de eerste beste mogelijkheid maar liefst TWEE weken later?! Hoe dan? In het weekend of buiten 08:00-17:00 is geen mogelijkheid en hierdoor moet ik vrije dagen gaan opnemen bij mijn werk. Wij betalen ruim 100euro service kosten per maand, maar al 2 maanden zonder bel! Hoe is dit mogelijk? Wij zijn na intrek uberhaupt nooit gebeld door Vestia (of contact persoon vd Sande) over de technische toestand van de woning, want zo zijn er nog 2 andere gebreken namelijk. in 1 vd slaapkamers mist een stopcontact oid, er komen kabels uit de muur en de douche die heeft een eigen wil, koud of warm is niet in te stellen, wellicht is de knop kapot.

Ik wil een tegemoetkoming van Vestia voor het ongemak en de kosten die ik hiervoor heb moeten maken. Ik heb uren moeten opnemen bij mijn baas, omdat de door ingehuurde monteurs niet flexibel genoeg zijn en ik anders weer 2/3 weken moet wachten tot er een plek vrij is. Het is mooi geweest zo.
Graag word ik hierover teruggebeld met een oplossing.

Wij vinden dat Vestia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vestia?