Klacht Vestia: De beheerder met zijn trawanten hebben hem kapot gemaakt

Tuinkabouter

Ik heb een scootmobiel. Ik heb eerst toestemming gevraagd aan de woningbouw toen aan de beheerder, die vonden het goed. Kreeg een hok met sleutel toegewezen maar na enkele maanden moest ik er ineens uit. Ik had bij een deur zwarte strepen gemaakt ( makkelijk te verwijderen)die was van een bewoner, hij had zelf een berging en toch moest ik er uit. Ik moest hem maar bij mij in huis zetten. Dat gaat voor geen mogelijkheid. Ik heb één deur op een smalle galerij en een heel klein halletje. Ze hebben de aansluiting in de scooter om op te laden finaal kapot getrokken. waar na ik hem niet meer kon gebruiken. Een kennis heeft geprobeerd om een nieuwe aan sluiting te maken maar helaas was er meer kapot waarschijnlijk de bedrading. Die scooter heb € 4300,00 gekost en ik heb er heel lang voor moeten sparen. Door dat hij niet meer kon rijden zijn de accu's ook kapot gegaan en dat gaat mij meer dan €1000,00 kosten. Dat is er niet ik moet wachten tot mijn vacatiegeld binnen is. Volgens de brandweer kunnen de accu´s ontploffen. Dat heb ik onderzocht op internet. Daar maken ze alleen melding van fietsen, ik heb een filmpje gezien hoe dat gebeurd. Ik heb leveranciers gevraagd of dat ook bij scooters gebeurd, bij hun was daar niets van bekend. Of het niet gevaarlijker is om zo'n scooter in huis te zetten, en als het waar is wat ik niet geloof van die ontploffingen. Je komt nooit levend je huis uit want er is maar een uitgang dat is de deur deur naar de galerij. en daar wordt geen rekening mee gehouden Nu hing er vandaag een label aan het stuur dat ik hem binnen 4 dagen binnen moet zetten anders laten zij hem verwijderen en moet ik de kosten betalen. Dit loop nu al ruim een jaar. Ik ben 75 jaar en wil een rustige oude dag hebben, maar die is mij niet gegund, iedereen bemoeid zich er mee, zenuwslopend is dat. Buiten hou ik mij groot maar in huis loop ik heel vaak te huilen omdat ik het niet meer zie zitten.

Gewoon weer een ruimte waar ik de scootmobiel kan stallen, en weer rustig kan ademhalen.

Wij vinden dat Vestia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vestia?