Klacht Vestia: Ik heb last van tocht en vocht en krijg van Vestia al maanden geen gehoor.

Klachtnummer
# 307480
Gebruiker
Justin Case
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dag,

De afgelopen maanden lukt het me niet om een aantal zaken bij Vestia gedaan te krijgen. Een van deze zaken is een groot vocht probleem in de slaapkamer van mijn huurwoning. Ik kan me niet herinneren wanneer ik begonnen ben met het melden van dit probleem, maar weet dat Vestia een dossier bijhoudt.

Vorig jaar zijn er naar aanleiding van onze meldingen drie vakmannen langs geweest om ramen te meten die vervangen zouden worden. Het ging om het vervangen van oude ramen die aan de binnenkant verrot zijn. Toen de vakmannen langs kwamen constateerden ze dat de er houtrot was. Daarnaast vonden ze het ook opmerkelijk dat de ramen enkelglas hadden, terwijl er dubbelglas in hoort te zitten.

Toen ik Vestia hierover belde, werd ik meerdere malen beloofd dat de ramen vervangen zouden worden. Tot heden is hier niets aan gedaan. Ik heb de verbouwing in mijn slaapkamer en badkamer (waar houtrot geconstateerd is) op stop gezet, omdat ik niet precies weet wat er nu met die ramen moet gebeuren. Mijn geduld is op. Ik slaap door de vochtophoping met mijn zwangere vriendin op een beschimmeld matras en maak me zorgen om de gezondheid van het kind als het over een aantal weken in deze kamer slaapt.

Ik weet even niet wat ik nog meer moet doen om ervoor te zorgen dat Vestia mij serieus neemt.

De oplossing

Ik zou het fijn vinden om in een ruimte te slapen die mijn gezondheid en die van mijn kind niet in gevaar brengt. Ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben en wat nu precies de bedoeling is met het vochtprobleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vestia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vestia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen