Klacht Vestia: ik woon op de hilledwarsstraat rotterdam en vestia doet niks aan mijn klachten,,woon onveilig

Layla

goed dag mensen

ben een wonende op hilledwarsstraat rotterdam,,heb woning van corporatie vestia hilledijk!! Waar zal ik beginnen,,, heel mijn woning van binnen is gewoon stuk,, de ventilatie/de deuren (ook wegens inbraak en omdat ze super oud zijn,nog die grijze deuren met die kunststof erop) de buiten deur dus de hoofd ingang van mijn huis is gewoon open aan de zijkanten waardoor alle kou en wind binnen komt, hij gaat net dicht, de binnen deuren die super oud zijn en kapot die willen ze niet vervangen zeggen namelijk er mogen 3 witte deuren tussen 5 grijze deuren .....tuurlijk want zij wonen in fijne woningen!! de opdracht gever van vestia zei tegen huizerbouw nee kan gewoon terwijl ze weten dat t maar 1 tint mag verschillen WETTELIJK! zou nog terug gebeld worden door hun sociale beheerder maar nee hoor w8 maar lekker!!

2: dan gaan we naar de ramen die naar het wilhelmina plein kijken allemaal kapot in mijn huis en kan ze niet eens openen plus alsof ik buiten woon!! geen gehoor,, dan de keuken raam die naar de galerij kijkt die is al 2 jaren stuk door inbraak hij is maar dicht gespijkerd,,, nee hoor er mag geen nieuwe komen huizerbouw mag m alleen opfrissen!! ik woon zo onveilig!! dan de wc en douche super oud komt een aannemer van hun zegt ie je moet een nieuwe wc,, die klachten aanneemster van vestia die belt mij niet eens,, want ze weet ik ga in opstand ze stuurt me een brief waarin zij liegt dat de aannemer zegt nee goede wc,,
dan komt de opberg ruimte waar een bouw fout heeft plaatsgevonden door breman die heeft een korte leiding aangebracht waardoor de water stroomt op mijn laminaat en natuurlijk zag ik t niet en heel de huis stinkt en heel mijn laminaat is kapot! ik belde met vestia ( OOK HEEL VEEL GEMAILD MET BEWIJZEN) KREEG de verantwoordelijke man van vestia, dhr ..... met een brutale medewerker een sociale beheerder ofzo een kale man die heer kwam en mij wilde belazeren met laat me dit eerst repareren en nee je krijgt je vergoeding niet,,, vervolgens gaan ze weg krijg ik van die zogenaamde brieven waarin ik word bedreigd met betalen als ik t niet laat doen dus de ketel,, natuurlijk ben ik dan al mn bewijzen kwijt als ik t laat repareren,, nu is mijn huis heel benauwd door de laminaat die opgezet is en stinkt!! heb nooit meer van ze gehoord terwijl zij t weten! dan hebben we de ventilatie in keuken en woonkamer en slaapkamer die zijn zo oud dat de medewerkers die hier komen t napoleon tijd materiaal dame noemen! en zo kan ik doorgaan !!

mij mijn rechten geeft!!

Wij vinden dat Vestia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vestia?