Klacht Vestia: Kandidaat nr 1 maar woning afgewezen.

Woningzoekende12

Ik ben kandidaat nummer 1 voor een woning. Er wordt aangegeven dat als je in de regio werkt je een eco verbinding hebt en voorrang hebt. Nou is het zo dat ik werkzaam ben in die regio en dat er uiteraard een economische verbinding is. Werkzaam voor 40 uur in de week. Documenten zijn aangeleverd zowel werkgeversverklaring als het huurcontract van de pand zelf. Dit is er bij aangeleverd omdat ik werd uitbetaald door een ingehuurd bedrijf in Hilversum. Maar mvr. die de woning toe wijst is van mening dat ik geen economische binding heb. Omdat ik uitbetaald wordt door Hilversum. Maar ik werk zelf in de regio wat is aangetoond op meerdere documenten. Kort door de bocht gezegd is de woning toegewezen naar kandidaat nummer twee terwijl wij nog aan het emailen zijn. Contact gehad met vestia. Verhaal uitgelegd. De klantenservice geeft ook aan dat ik eco binding heb en dit een vreemd verhaal is. Nogmaals contact gehad met klantenservice ook gelijk gekregen. En mevrouw geeft aan dat er meningsverschil is???? Volgens de wetgeving die er wordt gehanteerd heb ik economische binding. En het huis wordt wel geweigerd? Omdat zei van mening is???

Een kleine voorbeeld voor opheldering:
Als iemand werkzaam is bij bijvoorbeeld de Albertheijn in Oosterheem ( zoetermeer). En het hoofdkantoor is gevestigd in Groningen. Dan is de feit wel dat deze persoon werkzaam is in Oosterheem (zoetermeer) en niet in Groningen maar dat het hoofdkantoor in Groningen de betalingen doet?

Ik wil dat ik zsm een woning krijg en dat er excuses wordt aangeboden.

Wij vinden dat Vestia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vestia?