Klacht Vestia: Kapot slot centrale toegangsdeur van 50+ appartementencomplex

Ietje

Al ruim 2 maanden is het appartementencomplex Livorno aan de Van Galenstraat in Zoetermeer NIET toegankelijk via de centrale hoofdingang. Livorno is een levensbestendig appartementencomplex met veel oudere bewoners die gebruik maken van een rollator.
De afgelopen 2 maanden zie ik deze medebewoners dagelijks worstelen om in de centrale hal te komen via de achteringang. Dit gaat als volgt: de zware deur openen en proberen open te houden met 1 hand (er zit een deurdrammer op en de wind staat er ook vaak op) en tegelijkertijd proberen de rollator met boodschappen naar binnen te sjorren met alle pijnlijke gevolgen voor de betrokkene (vaak bewoners van 80 jaar en ouder).
Ondanks vele telefoontjes en emails van de bewoners is dit probleem nog steeds niet opgelost. Wel wordt er teruggebeld (waarbij ikzelf een keer te horen kreeg dat de klacht niet bekend was bij de centrale administratie??). Anderen horen dat het slot niet op voorraad is, of code niet bekend, etc.

De centrale toegangsdeur voorzien van een definitief goed werkend slot.

Wij vinden dat Vestia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vestia?