Klacht Vestia: Mijn kinderen en ik willen heel graag naar een groter huis

Morena35

Woning ik heb gereageerd op een woning en sta op nummer 4 normaal gesproken krijg je dan een uitnodiging maar is dat niet gebeurt hoe zit dat dan?ik graag weg uit mijn huidige huisje want het is te klein mijn dochter van bijna 1 jaar slaapt in de washok omdat er niet meer kamers zijn dan wordt er gezegd ja dat kan niet maar puntje bij paaltje krijg niet eens een ander groter huis ik zit in mijn huidige huisje met mijn 2 kinderen het huisje is te klein ik reageer steeds maar tot op heden niks ik wordt echt moe van deze situatie best is doet niks om mij te helpen met een andere woning ik ken niet eens normaal een feetjes thuis geven voor mijn kinderen omdat het huisje te klein is iedereen die komt zegt wat zit hier in een klein huisje met je 2 kinderen en dan is de huur ook nog eens 630 euro dit ken toch niet mijn kinderen en ik doen het er maar mee omdat het moet grrr dit is geen leven zo ik sta al vanaf 2016 ingeschreven maar krijg maar geen groter huis voor mij en mij kinderen wanneer worden wij eens geholpen we zijn heel erg ongelukkig hier aub help ons mvg summerville

Een ander groter huis voor mij en mijn kinderen

Wij vinden dat Vestia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!