Klacht Vestia: Trage uitbetaling en slechte respons van Vestia

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 334428
Gebruiker
Stel denhaag
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door een niet goed werkende Zeewatercentrale worden de huishoudens die hierop aangesloten staan met warmte pompen regelmatig geconfronteerd met vervuilde filters van hun warmte pomp die door een onderhouds bedrijf gereinigd moeten worden.
De rekeningen die de bewoners kunnen terug krijgen moeten ingediend worden bij Vestia .De afhandeling duurd gemiddeld 3 maanden voordat de bewoners hun geld terug gestort krijgen van Vestia.De behandelaar Dolf van der Muyden reageert vaak niet en na pas vele malen mailen en 3 maanden verder wordt er pas actie ondernomen.

Deze klacht wordt gedragen door alle koopwoningen In de Duinstrip Duindorp.

De oplossing

Meneer Dolf van der Muyden en Jeroen Livers wakker schudden en Vestia hun vertragingstacktiek op laten houden .En net zoals Vestia de rekening binnen een maand betaald willen hebben willen wij dat ook !!!!.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vestia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stel denhaag
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas nog niets veranderd ondanks alle wettelijke afspraken moet je nog steeds veel moeite doen je rekening betaald te krijgen .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vestia?