Klacht Vestia: Vestia , neemt haar huurders niet serieus als het om reparaties gaat

Pascal

We zijn het zo zat met vestia, al ruim 20 jaar zijn wij trouwe huurders, in het zelfde pand , wij zijn pas de tweede bewoners van dit perceel, en er moet wel eens wat gerepareerd worden, wij hebben geregeld met lekkages te kampen gehad, en zijn al jaren bezig om dit eens op gelost te krijgen, tegels in toilet komen vd muur af zetten omdat deze meer als 30 jaar op de muren zitten, en ook daar geregelde de plas langs de muren liep van de boven buren, vraag je om vernieuwing , vergeet het maar, lekker hygienisch ,onze intercom bel is bijna twee weken stuk, twee keer gebeld, wordt gewoon niet gemaakt , en zo is er al een flink dik dossier bij vestia, opgebouwd betreft onze klachten en ons woongenot, tis een schandalig log klantonvriendelijk bedrijf, maar wel elk jaar huursverhoging vragen aan ons, we betalen al het volle pond en ook nog eens servicekosten, en als men het pand ziet vol met scheuren en achterstallig onderhoud, tis schrikbarend, ze worden ons bedankt ...

dat Vestia ons nu eens een keer tegenmoed komt als wij wensen en of klachten /reparatie /vernieuwings verzoeken hebben, in plaats ons elke keer met een kluitje in het riet te sturen, tigtal bouwlieden over onze vloer gehad, die alleen maar even komen kijken, is nog eens een inbraak op onze privacy, los het op, in plaats van mensen zo schofterig te behandelen, dit geeft mensen stress in hun eigen woonomgeving, we werken hard genoeg om onze huur ook op tijd te betalen, en waar voor? een wanproduct wat vestia levert aan haar huurders, want zodra het geld gaat kosten is vestia niet thuis, als een pand leeg komt, weten ze niet hoe snel dit in orde gemaakt moet worden , want dan kunnen ze het weer voor de volle pond verhuren, raar dat er dan wel van alles gedaan kan worden in een perceel .

Wij vinden dat Vestia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vestia?