Klacht Vestia: Vestia laat het op zijn beloop.

Familie Damen

Sinds wij intreden hebben gedaan in het appartement van Vestia hebben wij problemen met het sluiten van de schuifpui. Na diverse bezoeken van monteurs is in november 2016 geconstateerd dat de pui krom is en dat dit de reden is dat het niet meer sluit. Echter kunnen ze het probleem niet verhelpen. Tijdens de februaristorm in 2017 stond de deur bij thuiskomen op. Dit kwam door de wind. Hierop Vestia gebeld. Men ging kijken wat ze kunnen doen. In april hebben wij te horen gekregen dat de pui vervangen zou gaan worden. Vervolgens komt iemand de pui inmeten maar deze monteur komt enkel de deur maken, dit terwijl wij hebben aangegeven dat dat niet hoeft en niet volgens afspraak is.

In juni komt men opnieuw inmeten. Tijdens de bouwvak krijgen wij te horen dat de offerte door Vestia goedgekeurd is en dat deze na de bouwvak het circa 10 weken zou duren voordat de pui klaar is. Worden wij echter op medio september opgebeld voor het inmeten van de pui, aangegeven dat dit al was gedaan maar het moest schijnbaar opnieuw.

Nu opnieuw ingemeten en afgesproken dat ze de pui gaan vervangen zodra wij verhuist zijn. Dit is eind november. Hierover diverse malen contact gehad met Vestia over een vergoeding en namelijk om de volgende redenen; meer malen vrij moeten nemen voor de monteurafspraken, warmte ontsnapt omdat de pui niet sluit. Het wordt kouder en het tocht ontzettend in huis. Vestia weigert een vergoeding te geven omdat ze dit normaal pas achteraf doen. Dat is vervelend hebben wij aangegeven omdat wij dan reeds het appartement verlaten hebben.

Ik heb contact met een medewerker van Vestia die doet zijn best, maar hun vinden dat de aannemer een vergoeding moet geven en met ons contact moet opnemen, dat gebeurd niet en zijn manager neemt ook met ons geen contact op ondanks ons verzoek.

Een maand huur terug voor de geleden vrije dagen en ontsnapte warmte tijdens de gehele duur van de huurperiode en een excuus van Vestia. Er had een tijdelijke oplossing geboden moeten worden.We hebben een dochter van 9 maanden maar door het tochten is deze al meermaals verkouden geweest.

Wij vinden dat Vestia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vestia?