Klacht Vestia: Vestia reageert niet of onvolledig, onderling misscommunicatie (DEEL 2)

Carolien

Eerder uitgevoerde reparatie (Breumerhof) helpt niet volledig (ligt niet aan de reparatie zelf maar aan de constructie). Bij twee ramen komt nog steeds water naar binnen (volledig verzadigd middelgroot handdoek bij een) . Opnieuw een melding gemaakt 29-11, zet de vraag erbij of de stichting Pander een servicecontract heeft omdat een medewerker van Vestia dit eerder zei (blijkt verkeerd) en de vraag of nog steeds mijn telefoonummer bij het verkeerde adres staat omdat ik inmiddels door verschillende aannemers gebeld wordt over reparaties bij een adres waar ik niet woon. Ik krijg een antwoord via e-mail op de vragen en de mededeling dat mijn telefoonnummer niet bij het verkeerde adres staat en met de vraag of nu alles opgelost is. Ook tot heden is dit niet gebeurd en ook wordt ik nog gebeld voor het verkeerde adres (lees verder hoezo in deel 3)

Betere onderlinge verslaglegging & betere communicatie. Ook telefonisch wordt mij steeds weer door medewerkers gezegd dat ik mij maar aan de stichtig Pander moet melden voor reparaties, terwijl toch echt Vestia voor het onderhoud verantwoordelijk is.

Wij vinden dat Vestia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vestia?