Klacht Vestia: Wederom 800 gezinnen in de kou door incompetent management Vestia

Stel denhaag

Geachte,

ik wil bij dezen aangeven dat Vestia zich niet houd aan de responstijd van een klacht die ik heb ingediend.

Ik heb 3 x gebeld naar de klantenservice die mij of afwimpeld of er wordt gezegd nogmaals een klacht in te dienen over het te laat reageren op een klacht ondanks de afspraak ik terug zou worden gebeld door een manager die de klacht in behandeling heeft.

De klacht inhoudelijk gaat notabene over een klacht van 2016 waar de afspraken niet nagekomen zijn en de nieuwe klacht ook weer over het niet nakomen van warmte levering terwijl het buiten een temparatuur was met een max van -17 waarvan 800 huishoudens in de kou.

Ik vindt deze houding dan ook absoluut niet kunnen ik ben zelf hartpatient en heb me onzettend opgewonden hoe Vestia met mensen omgaat.

Het is dan ook te gek voor woorden dat ze me eerst tot 2x toe in de kou laten zitten voor elk jaar een week met de vrieskou en nu moet ik mn antwoord krijgen omdat jullie er hopelijk iets mee gaan doen?

Bij storing warmte pomp gedupeerde na 24 uur de ketel op het stroomnetwerk plaatsen.Klachten goed afhandelen ik heb voor 6 dagen in de kou 35,- ontvangen van Vestia...Reageren volgens afspraken responstijd.

Wij vinden dat Vestia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Stel denhaag
reageren

Ook een klacht indienen over Vestia?