Klacht Vesting Finance : .

sad Niet opgelost
Iv

Ik heb een enorme klacht over vesting finance. Dit bedrijf rekend een enorme hoge rente door op een oorspronkelijk bedrag vanuit een wehkamp account. Het betreft hier echt honderden euro's op het oorspronkelijke bedrag. Ik lees op het internet enorm veel klachten over VF wat betreft o.a hetzelfde onderwerp. En dit kan gewoon echt niet! Die kosten zijn helemaal nooit gemaakt en geen enkel bedrijf voer op een standaard verhoging zulke bedragen door die blijven oplopen! Absurd. Ik wil gewoon uiteraard netjes het oorspronkelijke bedrag betalen en anders ben ik toch genoodzaakt om dit te laten onderzoeken en uitbesteden.

Oorspronkelijke bedrag door mij laten betalen om dit netjes op te lossen en dat kan dan op zeer kort termijn. Zonder die honderden euro 's verhoging die absurd zijn.

Iv
Zij zijn nog niet in de lucht gekomen en hebben mij bevestigd dit wel te zullen doen maar tot op heden is een reactie en of passende oplossing omtrent de enorme rente van een paar honderden euro 's uit gebleven

Ook een klacht indienen over Vesting Finance ?