Klacht Vesting Finance : Constant gemaand worden voor iets wat niet van mij is.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 375245
Gebruiker
Mariska_R
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Al enige weken word ik lastig gevallen met mails door Vesting Finance waarin ze aangeven dat er een enorm bedrag onder mijn naam open staat van Wehkamp.
Ook zeggen ze dat ik de incasso in 2013 al eens heb aanvaard en al een termijn heb betaald.

Echter heb ik sinds 2015 een account bij Wehkamp (een heel ander nummer dan Vesting mij opgeeft) , en in 2017 mijn laatste bestelling gedaan en ontvangen.

Na contact met Wehkamp geven ze mij ook aan dat ik onder mijn naam een ander account heb dan Vesting aangeeft, er een bedrag openstaat dat fors minder is dan dat Vesting aangeeft, en ook nog eens dat ik nooit een achterstand opgebouwd is en dat er onder mijn naam niks doorgestuurd is voor Incasso.

Deze bewijzen liggen ook bij Vesting, maar toch blijven ze bezig mij te mailen, en zeggen me gebeld te hebben terwijl ik geen gemiste oproepen heb.

De oplossing

Ik wil dat dit stopt.
Het levert mij veel ongemakken op constant te moeten bewijzen dat deze incasso niet aan mij behoord!

3 reacties

  1. Auteur
    Mariska_R
    Datum
    Inmiddels reactie via mail gehad, binnen 10 dagen reactie.

    (Dit bericht is om de klacht 'open' te houden)
  2. Auteur
    Mariska_R
    Datum
    10 juli bericht gehad, binnen 10 dagen reactie.

  3. Auteur
    Vesting Finance
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Riedijk,

    Inmiddels hebben wij u per mail van terugkoppeling voorzien.

    Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtenteam
    Vesting Finance

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mariska_R
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Vesting Finance ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen