Klacht Vesting Finance : onterechte negatieve bkr-registratie moet met spoed verwijderd worden

Kebap

Vesting Finance heeft ten onrechte op mijn naam een bkr-registratie geregistreerd. Met alle bewijzen van dien heb ik op 17 april 2018 aangetoond dat de negatieve bkr-registratie op mijn naam niet correct is want er was sprake van fraude. Ze hebben toen aangegeven dat ze mijn gegevens zouden aanpassen. Tussentijds heb ik meerdere malen (elke dag) telefonisch contact opgenomen om de status van mijn gegevens na te vragen. Elke keer heb ik mijn verhaal netjes opnieuw uitgelegd en heb ik afgewacht op de aanpassing van mijn gegevens. Het is immers nu 3 mei 2018 en ik heb nog steeds geen terugkoppeling van Vesting Finance ontvangen. Er wordt niet op mijn mails gereageerd en telefonisch kunnen ze me verder ook niet helpen. Ze hebben toegezegd om zo snel mogelijk met mij contact op te nemen maar tot heden heb ik van hun niets vernomen.

Ik wil graag dat ze met spoed de onterechte negatieve bkr-registratie die op mijn naam staat verwijderen zodat ik niet langer meer geregistreerd staat. Ik wil dat Vesting Finance meewerkt zodat dit probleem die door fraude is veroorzaakt opgelost wordt.

Vesting Finance
    Beste Y Kebap,

Wij hebben je klacht gelezen en willen je bedanken voor de moeite om je situatie uit te leggen. Je geeft aan dat je ontevreden bent. Daarom willen wij graag samen met je een oplossing vinden. Omdat we privacy erg belangrijk vinden, hebben we je bericht doorgezet naar onze afdeling Klachtenmanagement. Zo kunnen we ervoor zorgen dat je gegevens vertrouwelijk behandeld worden. Onze afdeling Klachtenmanagement neemt binnen 5 dagen contact met je op.

Webcare Vesting Finance
    Kebap
    Beste verantwoordelijke, ik wacht op een snelle oplossing
    Vesting Finance
    Beste Y Kebap,

Op 9 mei jl. hebben wij je een schriftelijke reactie gestuurd. Wij vertrouwen erop dat wij de klacht tot je tevredenheid hebben opgelost.

Webcare Vesting Finance
    Beste,

Ik heb mijn schriftelijk bevestiging ontvangen. bedankt.

groet

yasemin

Ook een klacht indienen over Vesting Finance ?