Klacht Vesting Finance : Vesting Finance stalkt mij telefonisch, per post en per mail.

D1985

Ondanks mijn regeling sinds april 2017 met Vesting Finance stoppen zij niet met het telefonisch stalken, per post en per mail. Ondanks mijn vele verzoeken blijven zij hiermee doorgaan. Mijn regelingen heb ik al meerdere malen verhoogd. Met geen enkele andere schuldeiser heb ik dit probleem. Ik zet deze klacht hier neer omdat ik vind dat dit gedrag onbehoorlijk is en ik geen reactie ontvang op mijn klachten.

Mijn gewenste oplossing is dat Vesting Finance geen contact meer met mij opneemt en werknemers aannemen die capabel zijn om te lezen.

Vesting Finance
    Beste D. Ark,

Wij hebben je klacht gelezen en willen je bedanken voor de moeite om je situatie uit te leggen. Je geeft aan dat je ontevreden bent. Daarom willen wij graag samen met je een oplossing vinden. Omdat we privacy erg belangrijk vinden, hebben we je bericht doorgezet naar onze afdeling Klachtenmanagement. Zo kunnen we ervoor zorgen dat je gegevens vertrouwelijk behandeld worden. Onze afdeling Klachtenmanagement neemt binnen 5 dagen contact met je op.

Webcare Vesting Finance
    D1985
    Bedankt voor uw reactie. Maar zoals ik net aangaf wil ik geen contact meer. Dit was een mededeling. Ik heb gister een email naar jullie kantoor verzonden en een klacht ingediend voor het 'stalkgedrag' bij de NVIO. Waarschijnlijk zal dat weinig uithalen maar dan heb ik de juiste procedure gevolgd. Ik ga de post retour sturen en jullie emailadres blokkeren. Tevens zal ik een nieuw nummer nemen zodat dit stopt. Ik hou mij netjes aan de regeling en jullie gaan door als enige schuldeiser.

Ook een klacht indienen over Vesting Finance ?