Klacht Vestival: Vestival minimum leeftijd

natasalatinovic

Mijn dochter en haar vriendin hebben onlangs kaarten gekocht voor Vestival. De minimum leeftijd voor Vestival is 18+, dit werdt vermeld nadat de kaarten gekocht waren. Mijn dochter en haar vriendin zijn allebei 17 jaar, waardoor de kaarten dus onbruikbaar zijn. Ook heeft mijn dochter bij het kopen van de kaarten haar eigen geboorte datum ingevoerd en de site gaf hier geen foutmelding van, terwijl dit wel hoort te gebeuren.
Wij hebben al een meil gestuurt hierover naar Vestival, maar hier hebben we geen reactie op gekregen.

Wij verwachten binnen een week een bericht met een oplossing (bijvoorbeeld polsbandjes systeem) waardoor de meiden alsnog naar het Vestival kunnen. Als dit niet mogenlijk is verwachten wij dat Vestival binnen 5 dagen contact met ons opneemt over de teruggave van het geld.

Wij vinden dat Vestival hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vestival?