Opgelost door Vetshop: Verkeerde product, geen afzender, onvoldoende frankering, portokosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64910
Gebruiker
Maszi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Vetshop, onderdeel van Dierenzorggroep te Leerdam o.a. Vitaminthe 5 ml besteld, bestelling betaald incl. verz. kosten € 4,95.
Ik kreeg i.p.v. 5 ml een 10 ml product, wat veel te groot is voor puppy van 500 g.
De poststuk was te groot, onvoldoende gefrankeerd (een postzegel) en zonder afzender!
Ik moest € 3,20 aan portokosten betalen.
Ik heb de assistentes gebeld en twee e-mails gestuurd om de portokosten terug te betalen. Ze reageren niet op mijn verzoek.
Het verkeerde product kan alleen binnen een week teruggezonden worden, maar gezien hun houding betwijfel ik of de retourzending plus de portokosten terugbetaald worden.

De oplossing

product retourneren op kosten van Vetshop,
terugbetaling van product incl. portokosten,
welgemeende verontschuldiging.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vetshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Maszi
    Datum
    Bedankt voor de bemiddeling, het heeft gewerkt.!
    Het bedrijf heeft zijn excuses aangeboden en het geld teruggestort.
    Mvg, M. Sz.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maszi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vetshop?