Klacht Veuling.com: 4 maal vertraging op 1 vlucht

Klachtnummer
# 121328
Gebruiker
Nikki
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1e vertraging op het vliegveld, gate nummer was lang onbekend, op het vliegveld konden ze ons ook geen enkele informatie geven. Vlucht bleek 1,5u vertraging te hebben. 15.30uur in het vliegtuig bleek dat er een technische storing was met een toestel in Nederland, deze was omgewisselt met ons toestel.
16.20uur hoorde we dat alle koffers uit het bagageruimte gehaald moesten worden omdat 2 passagiers besloten niet mee te gaan. Vierde vertraging omdat we moesten wachten op akkoord van de verkeerstoren. We vlogen om half 6 i.pv. 14.00 uur. Ook zijn we niet netjes behandeld aan boord.
Antwoord van Vueling via mail: excuus aangeboden. Gratis wijziging van de vluchtdatum (voor een datum binnen de 7 dagen van de originele vlucht), bij vertragingen van meer dan 2 uur.
- Annulatie van het ticket met teruggave van het betaalde bedrag, bij vertragingen van meer dan 5 uur.

Dit heeft weinig zin als je al weer terug bent en je vakantie is al afgelopen.



De oplossing

Vergoeding, geld terug van de vliegreis terug naar Nederland.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Veuling.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?