Klacht Veuling.com: door niet reageren van vueling extra retour ticketmportugal gekocht en 23 euro aan telefoon kosten.Klantensevice werkt niet!!!!!

Loes

Heb met mijn rijbewijs id een retourticket gekocht. Doordat ik op geen enkele manier contakt kon krijgen met klantenservice extra retourboeking gedaan met sofienummer . Blijk je binnen Schengengebied naar Portugal op rijbewijs met meenemen paspoort gewoon te kunnen reizen( info v Transavia). 23 euro betaald aan telefoonkosten waarbij niet thuis wordt gegeven. Sorry we zijn druk. Ze verdienen nu aan het geven van geen enkele service dit klopt van geen kant. Totaal bedrag dat ik retour wil nu is 93 euro!
Leesbevestigingen te over!!!!

Retour extra retourboeking welke plaats vind op 26 aug Amsterdam Lissabon en 15 sept 2016 Porto Amsterdam Vy 8412 en. VY8425.
Plus onnodige niets oplossende telefoonkosten
Retour 69.98 plus belkosten 22.82 is 92.80.
Persoonlijke kontakt mogelijkheid die mij niets kost waarin er positief adequaat gereageerd wordt met echte service.
Bij Transavia kreeg ik de dag erop al een reactie dat ze zonder meer in zo'n geval service kosten en vliegtuigticket terug geven zonder bijkomende kosten.
Dat is op 35 euro plm 23 euro.
Dus voor een retour 46.00

Wij vinden dat Veuling.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!