Klacht Veuling.com: ongewenste omboeking van terugvlucht

ChrisenRobin

Op 15 februari jl. heb ik een vlucht geboekt bijVueling (IDEJVN) vertrek op 5 juni om 7.00 uur (vluchtnr. VY6291) terugvlucht van Rome naar Amsterdam op 8 juni om 18.15 uur (vluchtnr. VY6294). Op 22 febr. Ontving ik een mail van Vueling waarin een wijziging van mijn vlucht is vermeld. Het betreft alleen de heenvlucht (vluchtnr. VY6291) met een gewijzigde tijd van 6.30 uur. via mijn account bij Vueling zag ik dat de terugvlucht van 8 juni, zonder berichtgeving, was omgeboekt naar vluchtnr. VY6292 met een vertrektijd van 9.55 uur in de ochtend. Ik heb direct gebeld met Vueling en vervolgens een mail verstuurt. klachtnr, 1-5925876166. Telefonisch contact lukt inmiddels niet meer vanwege een verschrikkelijk automatische helpdesk. . Daarom nogmaals op 15 mei jl een mail naar Vueling verzonden ( SR1-6237602435). Resultaat tot nu toe is 0. Ik vind dit echt schandalige. Ik heb bewust gekozen voor een duurdere en deze wordt ongevraagd en zonder berichtgeving omgeboekt

Ik wil dat Vueling mijn terugvlucht terugboekt naar een avond vlucht op 8 juni.

Wij vinden dat Veuling.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?