Klacht Veuling.com: verwarring

Oostdame

Op zaterdag 2.9.2017 heb ik een bericht gekregen dat mijn vlucht later zou vertrekken maar bij aankomst op het vliegveld bleek de incheckbalie reeds een kwartier gesloten, dit was om 10.00 uur. Ik heb bij fueling op the airport getracht een boardingpas te krijgen, heb alle nummers van fueling gebeld voor een boardingpas voor mijn verlate vlucht (van 10.20 naar 11.55 uur)maar op geen enkel nummer kreeg ik contact met als resultaat, een gemiste vlucht.

Ik vond de mail met de mededeling van vertraging heel prettig maar er had wel even goed bij vermeld kunnen worden dat de incheckbalie rond een bepaalde tijd zou sluiten. Daarnaast zou ik het heel fijn hebben gevonden als ik contact had kunnen leggen met Fueling zodat er nog iets geregeld had kunnen worden.
Ik heb nu voor heel veel geld een nieuwe vlucht moeten boeken bij Transavia terwijl ik gewoon meer dan op tijd op de airport was om mijn eigen vlucht te halen.

compensatie

Wij vinden dat Veuling.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?