Klacht Veuling.com: Vlucht geannuleerd / Rechtstreekse klacht wordt niet in behandeling genomen

Klachtnummer
# 176557
Gebruiker
Stefan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30 april 2016 zouden wij (2 volwassenen 2 kinderen) met Vueling van Catania vliegen naar Schiphol. Door omstandigheden waar Vueling geen deel aan heeft, kon het vliegtuig niet landen op Catania. De vlucht werd daardoor geannuleerd. Pas na vele uren werd duidelijk dat Vueling geen alternatief zou bieden voor dezelfde dag. Om dringende reden hebben wij ervoor gekozen met een andere maatschappij laat in de avond naar Schiphol te vliegen. De volgende dag, 1 mei 2016, hebben wij contact gezocht met Vueling voor de terugbetaling van de kosten van de niet-genoten Vueling-vlucht. Wij hebben dit moeten aanmelden als een 'klacht' waar tot op heden nog geen enkele reactie op is gekomen.

De oplossing

Terugbetaling van de kosten van de Vueling-tickets.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Veuling.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?