Klacht Vezala.nl: Dekbed besteld wel 29.90 betaalt niets ontvangen eerst een bevestigings mail ineens was die weg dus

Klachtnummer
# 529385
Gebruiker
Laura
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beselling geplaatst en betaalt via Molly

De oplossing

Het geld geretouneerd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vezala.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Laura
    Datum
    Nog steeds niets ontvangen !!
  2. Auteur
    Laura
    Datum
    Nog niets...😥
  3. Auteur
    Laura
    Datum
    Niets ontvangen ik ga stappen ondernemen ,dit is nirt de manier om aan geld te verdienen, bah!!

Ook een klacht indienen over Vezala.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen