Opgelost door VGZ: 19 dagen na verzoek correctie van factuur nog steeds geen duidelijkheid

content Opgelost
Sousu

Ik heb een factuur gekregen voor kosten waar ik aanvullend voor verzekerd ben. Meteen over gebeld met het verzoek om uitleg en of correctie, de eerste keer inmiddels bijna drie weken geleden (19 dagen). Factuur staat nog steeds online en de klantenservice kan mijn vragen niet beantwoorden.

Ik zie graag dat de berekening van kostenfactuur toegelicht wordt of zo snel mogelijk gecorrigeerd wordt.

VGZ
    Beste heer/mevrouw, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Klachtenmanagement team

Sousu
Is netjes opgelost.

Ook een klacht indienen over VGZ?