Klacht VGZ: Aanvullend verzekerd wordt niet toegekend.

sad Niet opgelost
Hansvh73

Na scheiding van vorig jaar zorgverzekering gesplitst iedereen was aanvullend verzekerd.
Nu kom ik erachter omdat ik mijn verzekering nu nodig heb dat ze zijn verder gegaan met een basisverzekering.
Gebeld verhaal uitgelegd wordt niet geholpen aan een aanvullende verzekering.
Vgz slaat de plank volkomen mis ben altijd aanvullend verzekerd geweest nu opeens niet.
Fout gemaakt VGZ?
Volgende de meneer aan de telefoon kan ik dat pas in December weer aanvragen.
Ondanks dat er op de website staat bij scheiding kan er wat worden aangepast.
Nu moet ik opeens door die fout van VGZ alle
kosten zelf betalen.

Bedrijf moet er voor zorgen dat ik weer aanvullend verzekerd ben zoals ik altijd ben geweest.
En deze fout herstellen zonder extra kosten.

VGZ
    Beste heer, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Klachtenmanagement team

Hansvh73
wordt geen oplossing aangeboden moet de klacht weghalen

Ook een klacht indienen over VGZ?