Klacht VGZ: AV stop gezet nadat 1,31 te weinig is betaald zonder herinnering of aanmaning

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 397281
Gebruiker
Sisi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

AV stop gezet nadat 1,31 te weinig is betaald, zonder herinnering of aanmaning
Ik ben niet in gebreke gebleven en mij valt niks te verwijten, er is per ongeluk 1,31 te weinig overgemaakt, ik ben hier niet van op de hoogte gesteld, ook de aanmaning en 1ste verhoging bleven uit. Ik ben gecontact over een bedrag van 40,31 dit bleek een tweede en laatste aanmaning waarna mijn AV al was stop gezet. Ik heb nooit kunnen weten dat er 1,31 open stond, begin dit jaar is dit door een verekening ook eens gebeurd ik ben netjes op de hoogte gebracht van het open staan van 1,99 waarna dit betaald is. In deze kwestie is mijn niet de juiste informatie verschaft en heb ik deze handeling niet voor kunnen zijn, dit is tegen de regels en het stop zetten van mijn AV is daarom ook ongegrond.

De oplossing

Dit alles terug draaien en mijn AV activeren en de door mij gemaakte kosten in de tussentijd alsnog vergoeden

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sisi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog niks.... in behandeling, ik zal dan ook na reactie van VGZ binnen 10 dagen inhoudelijk reageren en de afhandeling van VGZ pas beoordelen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?