Klacht VGZ: AV stop gezet nadat 1,31 te weinig is betaald zonder herinnering of aanmaning

sad Niet opgelost
Sisi

AV stop gezet nadat 1,31 te weinig is betaald, zonder herinnering of aanmaning
Ik ben niet in gebreke gebleven en mij valt niks te verwijten, er is per ongeluk 1,31 te weinig overgemaakt, ik ben hier niet van op de hoogte gesteld, ook de aanmaning en 1ste verhoging bleven uit. Ik ben gecontact over een bedrag van 40,31 dit bleek een tweede en laatste aanmaning waarna mijn AV al was stop gezet. Ik heb nooit kunnen weten dat er 1,31 open stond, begin dit jaar is dit door een verekening ook eens gebeurd ik ben netjes op de hoogte gebracht van het open staan van 1,99 waarna dit betaald is. In deze kwestie is mijn niet de juiste informatie verschaft en heb ik deze handeling niet voor kunnen zijn, dit is tegen de regels en het stop zetten van mijn AV is daarom ook ongegrond.

Dit alles terug draaien en mijn AV activeren en de door mij gemaakte kosten in de tussentijd alsnog vergoeden

Sisi
Nog niks.... in behandeling, ik zal dan ook na reactie van VGZ binnen 10 dagen inhoudelijk reageren en de afhandeling van VGZ pas beoordelen

Ook een klacht indienen over ?