Klacht VGZ: baby aanmelden lukt niet.

vgzklacht.

Begin mei werd ons zoontje geboren.
Nu inmiddels een MAAND LATER is het nog steeds niet gelukt deze kleine bij mijn zorgverzekering bij te schrijven!

Ik (vader) ben al vele jaren klant van vgz zorgverzekering maar daar ga ik na dit jaar direct mee stoppen!
1-eerste telefoontje begin mei:(wachttijd 6 minuten) medewerker feliciteert me met de geboorte van de kleine ( leuk natuurlijk) meld dat ik de kleine pas op mijn zorgverzekering kan zetten als ik het bsn nummer van de gemeente gekregen heb.

2-e telefoontje (wachttijd 10 minuten) (inmiddels heb ik het bsn nummer) de medewerker van vgz zegt dat de kleine nu aangemeld is
en dat dit ook zonder bsn nummer had gekund.. Paar dagen later krijgen we zelfs een bosje bloemen om te feliciteren met de geboorte van de kleine !! MAAR NU KOMT HET

enkele WEKEN later krijgen we bericht van de huisarts dat onze kleine baby nogsteeds geen zorgverzekering heeft !!

3e telefoontje (wachttijd 12 minuten): medewerker meld dat er intern iets fout gegaan is. En dat ik BINNEN 24 uur een bevestiging krijg in mijn email

4e telefoontje:(wachttijd 15 minuten) 24 uur later WEER GEEN BEVESTIGING in de email. Verzekering NOG STEEDS niet GEREGELD!!

5e telefoontje. (wachttijd 11 minuten) gesprek loopt dermate uit de hand dat er eindelijk een leidinggevende aan de telefoon komt.
leidinggevende weigert bevestigingen op de email te zetten maar zegt dat ik hem nu echt op zijn blauwe ogen moet geloven dat het nu echt geregeld gaat worden en dat we 6 werkdagen van nu een polis in de bus kunnen verwachten.

Inmiddels ligt hier een brief met de rekening van het ziekenhuis !! als de baby binnen 5 dagen geen zorgverzekering heeft dan moeten we de rekening zelf betalen! we hebben direct het ziekenhuis gebeld en om uitstel gevraagd..

echt BIZAR hoe slecht VGZ zorgverzekering met je omgaat. we hebben altijd netjes de hoge premies betaald zijn geen wanbetalers of iets dergelijks. maar ik ben nu echt helemaal klaar met VGZ.

weet iemand wat ik verder nog kan doen? als de woorden van de manager ook weer een leugen van vgz blijken te zijn ? ( wat inmiddels niet ondenkbaar is)

gewoon de service krijgen waar ik voor betaal

VGZ
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over VGZ?