Klacht VGZ: betalen voor fouten van anderen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 254323
Gebruiker
skriffin
Datum
1 reactie

Details

De klacht



Ik ben klant geweest bij Bewust ,ik wilden overstappen naar en andere zorg verzekeraar maar er stonden nog kosten open bij bewust. ik heb de kosten voldaan en kreeg groen licht om over te gegaan naar en andere zorg verzekeraar. ik krijg uiteindelijk in mei ( dus 5 maanden later en brief van en deurwaarder met de mededeling dat er nog kosten open staan en of ik ook de incasso kosten van 48,40 wil betalen dus in plaats van 110 even 160 euro wil over maken omdat bewust en fout heeft gemaakt

De oplossing

me incasso kosten terug van 48,40

1 reactie

  1. Auteur
    VGZ
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor je bericht. We nemen je klacht graag in behandeling. Je kunt deze klacht onder vermelding van jouw contactgegevens via onze website indienen https://www.bewuzt.nl/service-en-contact/klacht-indienen/Pages/default.aspx . Je ontvangt dan binnen enkele dagen onze reactie. Groet, Tjeerd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
skriffin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen