Klacht VGZ: betaling

Gebruiker1554129784

ik maak altijd zelf de premie over en voor weg gaat kijk ik nog altijd even goed naa betalingskenmerk en of bedrag goed is. kijk ik in maand juni staat er premie betalen 26,43 dus maak dit over. had daarvoor nog even gebeld en dat was zo want bij eigen risico was iets teveel gerekend en dat hebben ze verekend met de premie. we zijn nu in augustus en heb heb nu achterstand volgens vgz. ik heb de restant van 177 betaald en de 207 euro. betaal altijd wel iets te laat maar ik betaal wel.hoe os ik dit op

dat opgelost word als er staat 26.43 dan betaal je dat en als je er dan over beld en is zo. bel ik nog eens zeggen zien wel dat er gebeld is maar waarover staat er niet hahaha, zenemen alles op tegenwoordig
ze lossen niet op VGZ, was fout van VGZ en zat even in de shit, maar heb wel betaald 177 en 207 euro.

VGZ
    Beste mevrouw Suurlant,

We hebben ervoor gekozen om de klacht niet via deze weg af te handelen, maar via de andere kanalen waar wij zelf uw privacy kunnen waarborgen. Uw reactie sturen wij door naar de betreffende afdeling.

Het Klachtenmanagement team

Ook een klacht indienen over VGZ?