Klacht VGZ: Blaasspoeling thuis en niet in het ziekenhuis. Geeft zoveel vrijheid en is goedkoper.

Ton03

Ik moet elke 4 weken een blaasspoeling ondergaan. Dat duurt hoogstens 1 minuut. maar daarvoor moet ik wel naar het ziekenhuis. Ik heb jaren zelf thuis gespoeld en kreeg elke keer voor drie maanden de spoeling thuis gestuurd. Maar dat word niet meer vergoed door de verzekering, Nu hebben wij een boot, ( wij zijn gepensioneerd) en willen wel eens langer wegblijven. Dat gaat dus helaas niet meer. Maar volgens mij is de spoeling die in het ziekenhuis gedaan moet worden toch veel duurder? Ik heb al een keer gebeld naar VGZ . Maar volgens hun komt die beslissing van hogerhand.

Weer gewoon thuis spoelen.

VGZ
    Beste mevrouw van Ham, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Social Media Team