Klacht VGZ: declaraties

majordundee

na ongeveer 20 x gebeld te hebben met het verzoek mijn declaratieoverzicht aan te passen ik kan geen declaraties inzien word mij steeds verteld dat er een storing is sorry meneer maar er word aan gewerkt maar er gebeurt niets ten einde raad deze boodschap maar ingetikt ik wil controleren wie ,wanneer en hoeveel er afgeschreven jullie hebben de mond vol de we mee moeten controleren maar op deze manier lukt dat niet.

ik wil mijn declaraties in kunnen zien

VGZ
    Beste meneer Pelders, Op 22 augustus 2014 spraken wij elkaar over het inzien van declaraties. U gaf aan dat u nogsteeds niet uw declaraties kunt inzien op uw Mijn omgeving. Ik heb met u afgesproken dat wij opnieuw naar het probleem voor u gaan kijken. U zult op korte termijn teruggebeld worden door mijn collega van de Internet Helpdesk. Daarnaast heb ik met u afgesproken dat ik u per post een overzicht van uw genoten zorg toestuur. Zodat u op korte termijn uw declaraties kunt inzien. Meneer Pelders, ik ga ervan uit u voldoende te hebben geholpen. Met vriendelijke groet,
    majordundee
    goedenavond i v m ziekenhuisopname ben ik niet in de gelegenheid geweest om eerder te reageren maar ik heb wel de papieren versie gehad zoals beloofd en ben ook teruggebeld door iemand van het vgz die samen met mij een en ander op wou lossen dus alleen was ik zoals gezegd opgenomen met een longontsteking er is mij beloofd om op een ander tijdstip terug te bellen dus hier ga ik maar even op wachten tot zover zo goed en hopende tot horens groetjes rien
    Geachte heer Pelders,
    Op 8 september 2014 heeft mijn collega van de Internet Helpdesk contact met u opgenomen. Ik ga ervan uit dat het probleem nu is opgelost.
    Jonne
    majordundee
    op 8 september heeft u collega geen contact met mij opgenomen maar ik met hem het antwoord wat ik gehad heb is nog steeds niet bevredigend want volgens uw collega hebben jullie die service nooit gehad en ik weet zeker van wel en als ik andere mensen hoor kunnen die ook hun declaraties gewoon inzien dus wat mij betrefd is de zaak nog zeker niet opgelost en wacht nog op een bevredigend antwoord daar ik het verleden een declaratie 100 euro terug heb kunnen halen van een tandarts die een ver
    VGZ
    Geachte heer Pelders, In onze administratie zie ik dat onze internet helpdesk heeft aangegeven dat u de vergoedingenoverzichten kunt inzien in de mijn omgeving. Ik begrijp uit uw antwoord dat dit niet het gewenste resultaat met zich meebrengt. Dit vind ik erg vervelend. Helaas heb ik hiervoor geen oplossing. Wij sturen u graag op aanvraag overzichten genoten zorg toe zodat u deze informatie toch kunt inzien. Het spijt me dat dit niet lukt via Mijn VGZ. U kunt altijd een overzicht genoten zorg aanvragen via het reactieformulier op www.vgz.nl.Met vriendelijke groet,
    majordundee
    ik snap niet dat iets wat altijd mogelijk geweest is tot volle tevredenheid van iedereen dit zomaar verdwijnt en er geen oplossing voor gevonden kan worden wat ik dus aan het schrijven was in de vorige mail dat ik in het verleden eens 100 euro teruggehaald heb omdat de tandtechnicus een verkeerde code had gebruikt die niet vergoed werd en die ik zelf moest betalen ik laat het er niet bij zitten en ga zeker de consumentenbond om hulp vragen zodat dit opgelost word ik ben er al een half jaar mee b
    VGZ
    Beste meneer Pelders, Bedankt voor uw reactie.
    Ik begrijp dat mijn antwoord teleurstellend is voor uw. Uw verbetersignaal heb ik doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Wij sturen u graag op aanvraag overzichten genoten zorg toe zodat u deze informatie toch kunt controleren. Het spijt me dat ik geen ander nieuws voor u heb. Met vriendelijke groet,
    majordundee
    dit is het stomste wat ik ooit meegemaakt heb ik heb altijd mijn declaraties in kunnen zien ik kon zien wat een dag op de i c gekost heeft ong 2200 euro ik kon zien wat de ambulance gekost heeft 863 euro zuig ik al deze bedragen uit mijn duim of is het onwil van het v g z om deze service die we altijd gehad hebben af te schaffen ook andere mensen die ik spreek kunnen hun rekeningen inzien voor mij een reden om dan maar te vragen om mij eens per maand een afschrift te sturen en een andere
    VGZ
    Beste meneer Pelders, Bedankt voor uw reactie.
    majordundee
    ik word er helemaal moedeloos van kreeg deze week een email dat ik ook de zorgkosten van mijn medebewoners zou kunnen bekijken hoe kan dat als je nog niet eens je eigen kosten in kunt zien nog maar eens gebeld met vgz geen steek opgeschoten word weer teruggebeld ben benieuwd en anders maar uitkijken naar een andere zorgverzekeraar die wel duidelijk is ben het meer dan zat om van het kastje naar de muur gestuurd te worden.

majordundee

Ook een klacht indienen over VGZ?