Klacht VGZ: door geen fysio erge pijn in arm en borst

astra123

mijn klacht gaat over VGZ. Deze denkt van ver af te kunnen oordelen of ik fysio nodig heb voor mij oedeem en pijn van mijn borst waar ik aan geopereerd ben 5 jaar lang gaat het goed .En nu moet ik een nieuwe machtiging hebben weigeren ze deze.Op grond van mijn dossier.Ik heb pijn .en met hulp van fysio is deze minder .Maar gaat niet over .begrijp dat ze op de centjes moeten letten /Maar ik ben goed verzekerd .En wil goed geholpen worden .Iedere keer als mijn fysio therapeut een aan vraag indien voor nieuwe machtiging krijgen we nee te horen .snap dit niet .moet ik nu ik 79 ben . wat ik nog te leven heb met pijn

Dat ik weer gewoon fysio uit de basis verzekering krijg .Dus dat VGZ de machtiging Om weer 1 keer per week fysiotherapie krijg .
ben nu al 6 weken zonder en heb soms erge pijn help

VGZ
    Beste mevrouw, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Klachtenmanagement team

astra123
Geen het bedrijf is niet bemant met mensen maar robots Ik krijg steeds het zelfde te horen Ga naar je Fysiotherapeut .De pijn in mijn borst staat niet in hun boekje .voor behandelingen .en mijn oedeem arm Heeft ze te lang en te veel behandeld.zegen de medisch adviseurs .Maar iets wat cronichs is gaat toch niet over en moet behandeld worden .Ik snap hier niets meer van Zit diep in de put .Heb nu dagelijks hoofdpijn en migraine .Ik ben dus niet goed geholpen .Wat ik nog het ergste vind dat ik niet de persoon aan de telefoon krijg .die de afwijzing doet. maar een dame die voor hem het slechte nieuws mag doen .is hij bang om Boosen klanten te woord te staan .dus ik ben zeer ontevreden en boos verdrietig

Ook een klacht indienen over VGZ?