Klacht VGZ: Foute declaratie! aanvulling

JWHA

De foute declaratie al tientallen keren doorgegeven aan Tjeerd van de webcare....hij doet er niets mee! Ik moet een duur 0900 nummer bellen waar je niet door komt.De medicijnen oxaxepam en lendormin mogen trouwens niet eens worden vergoed door de zorgverzekeraar...vandaar dat het bij apotheek betaald wordt. VGZ heeft brief van apotheek die fout toegaf en VGZ heeft afschrijving van bank! VGZ heeft vorig jaar een zaak tegen SKGZ verloren wat ze denkelijk niet goed kunnen hebben. Heb altijd alles betaald maar ben geenszins van plan het dubbel te doen.

Ik wil een juiste declaratie ontvangen en inmiddels ook excuses van het bedrijf...

VGZ
    Beste mevrouw, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Klachtenmanagement team

JWHA
Ik haal de klacht niet weg. Er staan géén gegevens in die een ander niet mag weten! Het enige wat ik wil is de juiste declaratie....En die bedraagt 10.46 voor de amlopedine waar jullie wél recht op hebben! Al tientallen malen doorgegeven. Ik wil gewoon dat dit opgelost wordt! Niets meer en niets minder!

Ook een klacht indienen over VGZ?