Klacht VGZ: Geef iemand de juiste verwijzing als je met de juiste mensen samen werkt.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 272036
Gebruiker
Poolman2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik voel mij als psychiatrisch patiënt ontzettend gediscrimineerd omdat ik nergens terecht kan met mijn klacht.

Ik ben al vanaf mijn geboorte verzekerd bij eerst zmb toen vgz en heb heel mijn leven eigenlijk een beroep gedaan op de geestelijke gezondheidszorg. Nu kwam ik voor het eerst bij een vrije psychiater die een samenwerkingsovereenkomst had met een psychologenpraktijk Breda voor mijn ernstige diagnoses die zij zelf had gesteld. Ik ben daar 2 en een half jaar onder controle geweest maar ze heeft me nooit doorverwezen dus ik heb nooit een behandeling aangeboden gekregen

Ik heb ook met het VGZ erover gesproken en zij hebben hierin niet bemiddeld voor een verwijzing

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    VGZ
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Poolman, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

    Hartelijk bedankt voor uw geduld.

    Het Social Media Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Poolman2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets de arts heeft niet gereageerd dat is niet netjes
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen