Klacht VGZ: Geen communicatie en slechte service van VGZ

sad Niet opgelost
Jessie1995

Insulinepomp MOET vernieuwd worden omdat (garantie)termijn van 4 jaar voorbij is. Geld verspilling want pomp is nog hartstikke goed!!
VGZ laat mij NIET weten dat ik NIET meer via Boeren Medical mijn insulinepomp kan bestellen, ineens heeft Boeren Medical GEEN contract meer bij VGZ. Maar het MOET ineens via Bosman in Eindhoven. Waarom mag ik dit zelf niet kiezen???
Ook is mij NIET verteld dat Bosman een Bruikleen overeenkomst toestuurt in opdracht van VGZ (zie bijlage).
In deze Bruikleen overeenkomst staan de meest belachelijke dingen: bijvoorbeeld als ik schade en storingen aan de insulinepomp heb, komen deze voor EIGEN REKENING!!! Absurd!! Dat is nog nooit geweest, waarom nu dan ineens wel???
Medtronic is de leverancier van de pomp en deze vertellen dat ik NIET bij hun terecht kan voor schade en storingen!!! Ik moet het ziekenhuis maar bellen als er schade of storingen zijn aan de pomp. Ziekenhuis gebeld: ze weten van niets en adviseren om vooral NIET te bellen in dit geval!!
Hele slechte service van VGZ, sterker nog: DIT IS ZELFS GEEN SERVICE!!!!

* insulinepomp wordt retour gestuurd, zonder consequenties of negatieve gevolgen!!
* met terugwerkende kracht per 01-01-2017, overstap naar andere zorgverzekeraar!!!
* VGZ regelt met terugwerkende kracht dat ik geaccepteerd word bij deze andere zorgverzekeraar per 01-01-2017. Deze andere zorgverzekeraar kies ik zelf.

VGZ
    Hoi Jessie, dit is inderdaad een hele vreemde gang van zaken. Ik zag dat je ons ook zelf een e-mail hebt gestuurd. Ik heb een klachtendossier voor je aangemaakt. Mijn collega's van de afdeling klachtenmanagement nemen contact met je op hierover. Vriendelijke groet, Jossie (Webcare)

Jessie1995
VGZ reageert op de service van Bosman. Ik wacht nog op antwoord over de service van VGZ en ik heb nog geen antwoorden op mijn vragen. 23-03-2017: nog steeds totaal GEEN REACTIE van VGZ. Volgens medewerker is er een klachtenbestand aangemaakt en klacht doorgestuurd naar klachtenmanagement......... graag MET SPOED reactie !!! Wat een slechte service van VGZ. Ik wil met terugwerkende kracht weg bij VGZ zodat ik naar een andere zorgverzekeraar over kan stappen!! GRAAG REACTIE !!!!!!

Ook een klacht indienen over VGZ?