Opgelost door VGZ: Geen communicatie mogelijk

royoss

Onlangs viel bij ons een brief van een incassobureau op de mat, of we even 500 euro wilden betalen. VGZ had hun ingeschakeld omdat wij schijnbaar geen rekening willen betalen. Nu hebben wij het afgelopen jaar netjes iedere maand onze premie betaald, en we hebben verder alles op orde dus voor ons kwam dat als een verrassing. Na een telefoontje met vgz waar die rekening vandaan komt was hun enige reactie: Ja mevrouw u heeft een internet verzekering en u moet uw postvakje op bewuzt.nl in de gaten houden. dit staat overigens nergens duidelijk vermeld.
Op mijn vraag, of ze dan niet even een brief of een mailtje hadden kunnen sturen dat we een rekening moesten betalen, zei ze doodleuk dat ze vast wel een mail gestuurd hadden en dat wij maar hadden moeten betalen en meer wilde ze niet doen.
Wij hebben van VGZ NOOIT een mail of een brief ontvangen, NOOIT. Plus het feit dat het een rekening betreft waar ik volgens de polisvoorwaarden voor verzekerd ben, het maakt ze allemaal niet uit.

kwijtschelding van de rekening, lange excuusbrief.
ik ben echt HEEL ontevreden met dit bedrijf.

VGZ
    Geachte heer R. van der Pluijm,Uw klacht is in behandeling bij mijn collega E. Gevers. U ontvangt binnen twee weken een inhoudelijke reactie.Met vriendelijke groet,
    Sandra
    Medewerker Webcare
    VGZ
    Geachte heer R. van der Pluim, Ik heb u over uw klacht proberen te bellen. Ik heb u helaas niet kunnen bereiken. Zou u kunnen aangeven wanneer ik u het beste kan bereiken? U kunt natuurlijk ook contact opnemen met mij via 0900 - 749 04 99. Met vriendelijke groet, E. Gevers
    royoss
    Uiteindelijk erg vriendelijk te woord gestaan door E. Gevers, excuses aangeboden (bloemetje) en incasso kwijtgescholden.
    Bedankt voor de uiteindelijke goede vriendelijke service!