Klacht VGZ: Geen medewerking betalingsregeling en afmelding zorginstituut.

Klachtnummer
# 118551
Gebruiker
burghoorn
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Door omstandigheden een betalingsachterstand bij het VGZ had
ben ik aangemeld bij het zorginstituut en mag ik een verhoogde premie betalen.
(Zoals iedereen met een schuld)

Er is de afgelopen maand 2 maal contact geweest met de klantenservice van VGZ,
betreffende mijn achterstand. Nu was er 2 maal toegezegd dat ik afgemeld zou worden bij het zorginstituut en dat ik de verhoging extra zou aflossen, maar dat ik wel afgemeld zou worden. De betreffende afdeling was op dat moment niet meer bereikbaar en ik zou
een andere dag even terug moeten bellen om alles te regelen. Vandaag 13-07-2015
heb ik terug gebeld en de onvriendelijke vrouw van de klantenservice blafte dat het niet mogelijk was omdat ik geen brief ontvangen zou hebben!!en zou ik niet de waarheid vertellen. Bovendien wou ze mij niet doorverbinden omdat het verspilde tijd zou zijn.


De oplossing

Ik hoop dat VGZ alsnog de beloofde actie onderneem en contact met mij opneem
om deze kwestie te regelen!!!!!

4 reacties

  1. Auteur
    VGZ
    Datum
    Geachte heer Burghoorn,

    Wij hebben je klacht ontvangen. U ontvangt binnen 4 weken een inhoudelijke reactie. Wij streven ernaar z.s.m. telefonisch contact met u op te nemen.

    Vriendelijke groet,
    VGZ

    Naoual
    Webcare
  2. Auteur
    burghoorn
    Datum
    Ik wacht uw reactie af en ik hoop dat we eruit kunnen komen.
  3. Auteur
    burghoorn
    Datum
    We zijn nu meer dan een week verder, dat u had toegezegd mij te bellen. Helaas heb ik nog steeds niks van u vernomen.
    Kan ik nog een telefoontje verwachten?
  4. Auteur
    VGZ
    Datum
    Beste heer Burghoorn,

    Wij willen graag alles zorgvuldig uitzoeken. Helaas kost dit tijd. Wij nemen in de loop van volgende week contact met u op over uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    VGZ

    Errol
    Webcare

Ook een klacht indienen over VGZ?