Opgelost door VGZ: geen reactie op email naar vgz

MM Jacky

Ik ben inmiddels al vanaf ca 5 november bezig emails te sturen naar vgz mbt tot het vergoedingenoverzicht. Hierop staat tot 2x toe een melding van een betaling aan een ziekenhuis waar ik nog mijn dochter in de buurt zijn geweest. Dit geef ik per email door omdat je anders met een 0900 nummer moet bellen, en dit niet in mijn beltegoed zit. Dus om extra kosten te voorkomen voor een fout van vgz, heb ik per email gemeld dat het vergoedingenoverzicht dus niet klopt. Inmiddels is het 11 december, nog steeds geen antwoord op mijn inmiddels bijna dagelijkse mail naar hen, hoewel er gezegd wordt dat het vanwege drukte 5 werkdagen kan duren. (inmiddels dus richting 25 werkdagen volgens mijn berekening.) Nu krijg ik vandaag ineens wel weer een vergoedingenoverzicht met nog de melding van een huisartsenbezoek van februari? hmmm, hoe gaan we dit nu weer aanpakken? Ik weet niet meer waarvoor en of ik uberhaupt in februari (10-11 maand geleden dus) bij de huisarts ben geweest...

Een goed overzicht van wat er in het jaar 2013 voor mij gedeclareerd is, met naam en toenaam van het medicijn of de aard van het bezoek. Dit zodat ik kan nagaan of er niet nog meer fouten zijn gemaakt wat betreft de declaraties.
Serieuze reactie op de, in elk geval 2 waarvan ik het zeker weet, foutieve declaraties op mijn overzicht.

VGZ is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

MM Jacky
    Vanmorgen ineens telefoon van vgz, met verontschuldiging dat het zo lang heeft geduurd, dit ivm interne problemen.
    Vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad, zij heeft mij uit kunnen leggen waar de rekeningen voor waren, nu is het inmiddels dus duidelijk voor mij. Goed en naar tevredenheid opgelost.
    MM Jacky
    Hoewel het nu toch buiten de site om ineens opgelost werd is de klacht goed verholpen door vgz. Helaas voor mij heeft het mij heel wat hoofdbrekens gekost hoe ik door kon dringen tot vgz, maar nu toch naar tevredenheid opgelost.

MM Jacky

Ook een klacht indienen over VGZ?