Klacht VGZ: Heb ik reeds gedaan hierboven

Klachtnummer
# 532123
Gebruiker
Pruimboom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemiddag,mijn klacht is ik ben al weken bezig om mijn vervoerkosten te declareren ivm ziekenhuis en doktersbezoek,aangezien ik reuma heb en niet tussen de lijntjes de datum en postcodes te schrijven heb ik de originele uitdraaien van de ziekenhuizen erbij gedaan met een brief erbij dit goed bevonden over 2019 heb ik hetzelfde gedaan,en nu reageren ze totaal nergens op wordt hier heel boos om,en iedere keer zou ik terug gebeld worden en iedere keer bel ik zelf terug op een 0900 nummer sta ik de wacht wel 10 - 15 minuten en dan weer je hele verhaal uitleggen,terwijl er weken geleden is beloofd dat het met 10 dagen afgehandeld zou zijn,is nu 3 weken geleden.

De oplossing

Dat ik normaal wordt behandeld en niet iedere keer zo,n callcenter medewerkster krijg moet gewoon de afdeling,declaratie spreken,en nu zeggen ze opeens U moet het online indienen,terwijl de medewerkster in Januari jl zij als U het per brief doet met de originele uitdraaien erbij van het ziekenhuis is het oké,ik kan dat terug zien van verledenjaar,

1 reactie

  1. Auteur
    VGZ
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

    Hartelijk bedankt voor uw geduld.

    Het Klachtenmanagement team

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen