Klacht VGZ: heel erg duur telefoonnummer !

Klachtnummer
# 285583
Gebruiker
M.Cuppen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 november heb ik contact gehad met VGZ nr 0900 0895. Dit nummer had ik van de site VGZ. omdat ik mijn polis wilde aanpassen had ik info nodig.
De persoon aan de telefoon heeft mij 14.06 minuten aan de lijn gehouden ,en toen had ik nog geen antwoord op mijn vragen. ik zou terug gebeld worden, dat is tot op heden niet gebeurd. nu krijg ik wel een afrekening KPN van 12.69 euro.
Ik vind dit niet kunnen.

De oplossing

Terugstorten en of verrekenen van de telefoonkosten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen