Klacht VGZ: Kan mijn hulpverlener niet betalen want de verlenging is nog steeds niet goedgekeurd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 390186
Gebruiker
fea
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Moest pgb verlengen. VGZ loopt achter met de beoordeling maar heeft daarover niet met mij gecommuniceerd. Dus ben ik te laat met indienen (had hierover gebeld en ik mocht pas 6 weken van te voren indienen) later krijg ik te horen zo snel mogelijk indienen want we lopen 10 weken achter.

M.i. hadden ze de klanten op tijd moeten informeren dat men achter liep met beoordelingen.

De oplossing

Dat ze nu zo snel mogelijk uitsluitsel geven.

1 reactie

  1. Auteur
    VGZ
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fea
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?