Klacht VGZ: Misleidende App VGZ. Omschrijf maximale vergoeding montuur, glazen etc.

HansS

Ik ben bij VGZ verzekerd Aanvullende dekking Zorgt Best
Kijk op App van VGZ bij vergoedingen bril . Ik krijg vergoed:
Een volledige bril uit het basisassortiment van Specsavers, Hans Anders etc. meer informatie.
Volledige bril vergoed bij opticien met contract:
U krijgt vergoeding voor een volledige bril op sterkte, incl. oogmeting. Bij voorbeeld: Enkelvoudige bril, Multifocale bril etc.
U kunt een bril uitzoeken uit het basisassortiment van een opticien. Let op: extra opties, zoals extra dunne glazen betaalt uzelf.

Nergens een bedrag voor montuur uit het basisassortiment.

Wij hebben een bril van €169,-- glazen € 300,-- ontspiegeling etc. € 90,--

Krijg een vergoeding van € 105,--

Klacht: onduidelijkheid voor de consument resp. verzekerde over de vergoeding. Specsavers zegt u krijgt van VGZ € 105,--

Uw vergoeding:
Bij Specsavers op de site staat
VGZ Van uw zorgverzekeraar
Een gratis enkelvoudige bril t.w.v. €199 of een gratis standaard varifocale bril t.w.v. €249. Keuze uit de montuurcollectie tot en met €139. Altijd inclusief kraswerende en ontspiegelende glazen, brillenkoker en schoonmaakdoekje. Vraag in de winkel naar de voorwaarden. Ik wil minimaal standaard varifocale bril t.w.v. €249.--

VGZ
    Beste heer/mevrouw, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.
    Het Klachtenteam

HansS

Ook een klacht indienen over VGZ?