Klacht VGZ: niet eens met betaling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 82886
Gebruiker
Renate Boltendal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb volgens vgz nog een bedrag van 600 euro open terwijl dat eens niet zo is
en vandaag gebeld ze heben hem er wel 15 keer opgesmeten
en brutaal dat ze zijn en liegen wat ze kunnen ze zei is die 600 euro zijn voor aceptgirokaarten omdat ik niet automatisch ging betalen en toen zei ik dat is wel veel toen zeiden ze dat het de maand premie was en toen zei ik die word elke maand betaald door de schuldsanering dus dat kan ook niet toen zeiden ze dat united consumers de premie had verhoogd naar 300 euro in de maand en ik dus twee mand achterstand heb ook een leugen want heb united gebeld en die zeiden tegen mij ze zijn een tussen buro en dat vgz de premie regelt en niet hun en dat ik naar vgz moet bellen maar ja vgz liegt en bedriegd want ze vinden het mooi om van arbeiders geld afhankelijk te maken

De oplossing

dat ze eerlijk zijn en mij niet teveel meer laten betalen en die 600 euro gewoon laten zitten want ik heb geen achterstand

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VGZ is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Renate Boltendal
    Datum
    nog steeds problemen met vgz en ze kunnen ook goed liegen en bedriegen
    maar ik ga door tot het einde

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Renate Boltendal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen