Klacht VGZ: Onbekwaam personeel

Kris

Als het te moeilijk wordt voor personeel dan ga je de wacht in en vervolgens hangen ze gewoon de telefoon op en vervolgens mag je 30 min wachten en krijg je weer hetzelfde.

Graag zsm contact opnemen om het probleem op te lossen. Wij zeggen anders ook ons verzekeringen op bij jullie.

VGZ
    Beste heer/mevrouw, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Klachtenmanagement team

Kris
Had wel iemand vriendelijk aan de telefoon maar ik voel me nog steeds niet geholpen aangezien niets is opgelost. Er staat nog een klacht open hierover.

Ook een klacht indienen over VGZ?