Klacht VGZ: ondoorzichtelijk

Klachtnummer
# 165088
Gebruiker
cor
Datum
3 reacties

Details

De klacht

na een betalings regeling altijd netjes betaald wordt deze weer stopgezet zg omdat we geen kenmerk bij hebben gezet 16cijvers op de acceptgiro verekenen ze het weer met iets anders bij nader inzien hebben we dat wel gedaan bellen iedere maand met het vgz iedere keer wordt er wat anders vertelt

De oplossing

eindelijk een keer iemand aan de lijn die verstand van zaken heeft en tot een oplossing te komen want hoe het vgz dat doet zie je van de bommen het bos niet meer

3 reacties

  1. Auteur
    VGZ
    Datum
    Beste Cor,

    Op 22 maart 2016 ontvingen wij jouw betaling van € 280,63. Bij deze betaling heb je betalingskenmerk 0000 0030 4569 0830 vermeld. Dit is echter niet het betalingskenmerk dat wij op onze acceptgiro hebben vermeld. Wij hebben deze betaling daarom verrekend met de oudste openstaande vordering. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is om hierover telkens opnieuw contact met ons op te moeten nemen. Om dit in de toekomst te voorkomen raad ik je aan om bij jouw betalingen uitsluitend de 16cijferige betalingskenmerken mee te geven die wij op onze acceptgiro's vermelden.

    Voor zover ik na kan gaan heb je inmiddels een nieuwe betalingsregeling met ons afgesproken. Ik ga ervan uit dat e.e.a hiermee opgelost is. Wij horen het graag als jouw betalingen (ondanks het gebruik van het juiste betalingskenmerk) alsnog verkeerd verwerkt worden. Je kunt ons dan ovv je klant- en contactgegevens per e-mail bereiken via webcare@vgz.nl, we helpen je graag.

    Met vriendelijke groet,
    Tjeerd
  2. Auteur
    cor
    Datum
    ik vraag me af hoe u 280,63E verekent met een opstaande vordering heeft nog nooit gehoord van derde geld dus dan zal ik ook wel achter zijn met premie voor mij heb ik wel betaald vandaag weer gebeld de premie van april was ook binnen 205,10 ik had graag telefonisch kontakt met uw om het een en ander uit de doekjes te doen
  3. Auteur
    cor
    Datum
    ik denk dat de fout bij jullie ligt wij hebben betaald met het betalings kenmerk 8000 0003 0456 9083 bewijs kan ik opsturen maar vorige week ook gebeld en dat er verkeerd was afgeboekt werdt mij verteld

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen