Klacht VGZ: onterecht aangemeld als waanbetaler, heb geen premieachterstand

Klachtnummer
# 89271
Gebruiker
bobo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

VGZ, de goede puinhoop zorgverzekeraar, altijd maar problemen, heeft mij aangemeld als waanbetaler met de reden premieachterstand van meer dan 6 maanden. Op 4-7-14 was er een betalingsregeling voor 4 termijnen, maar is te komen vervallen omdat de sociale dienst de rekening volledig heeft betaald, was ook door hun schuld ontstaan. Mijn vraag wie doet de administratie bij VGZ iemand zonder kennis? nu komt onterecht beslag op mijn uitkering plus de hoge boete van CJIB, ik kom zo weer in de problemen - geld tekort om een ander rekening te kunnen betalen, dus hier ontstaat weer achterstand en boete erop, fijn VGZ, door dat jullie niet goed werken, maar als ik de klachten hier zo lees, is het wel een grote puinhoop en niemand doet zijn werk goed, want dit gebeurd wel heel vaak het komt niet een keer voor maar meerderen keren,

De oplossing

per omgaande, meteen uitschrijving bij het CJIB, ik ben jullie fouten zat...
Ga tevens ook overal waar het mogelijk is een melding over jullie zorgverzekeraar en de werkwijze melden en ook waar het maar mogelijk is een klacht indienen, dit kan toch wel niet zo zijn dat door jullie fouten de mensen in behoorlijke problemen komen en jullie er ieder keer vanaf komen, waarom krijgen wij boetes en jullie niet voor het veroorzaken van problemen die door niet oplettendheid van jullie ontstaan?doe de administratie beter en let beter op, dan voorkom je heel veel, maar deze berichten van de ander mensen laten wel zien dat het niet in de macht staat de administratie goed te doen, wat is er zo moeilijk aan???? Als wij iets fout doen komt er meteen een brief in het huis met dreigementen zoals, als je nu niet betaald etc..... kost het je extra geld, jullie mogen het vragen, waarom wij ----niet????? de boetes

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VGZ is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen