Opgelost door VGZ: Onterecht geen brilvergoeding gekregen, wat ik zelf maar moest oplossen

Fraver1944

Door een fout van VGZ kreeg ik geen brilvergoeding van 75 euro.
Ik moest dit maar zelf oplossen en heb dit uiteindelijk met heel veel moeite waarschijnlijk kunnen corrigeren. Ik heb daar zeker voor 14 euro aan parkeerkosten en telefoontjes moeten uitgeven. VGZ erkent dat ze deze fout hebben gemaakt.

Dit probleem, door hun veroorzaakt definitief oplossen en mij de onkosten vergoeden.

VGZ
    Beste heer Verweij, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Social Media Team

Fraver1944

Ook een klacht indienen over VGZ?