Klacht VGZ: onterechte factuur

Klachtnummer
# 135790
Gebruiker
Emely
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een factuur gekregen van vgz over een bloedafname door saltro.
na contact te hebben gehad met vgz hierover dat ik nooit bij saltro ben geweest moest ik saltro bellen.
dit heb ik gedaan en hun weten van niks en er ik sta niet in hun gegevens.
weer vgz gebeld en hun zeggen er niks aan te kunnen doen. ik heb gevraagd om mij door te verbinden met degenen die mij de brief heeft gestuurd. ingrid van Vugt.
dit was niet mogelijk en na aandringen werd de telefoon erop gegooid.
ik wil dat mijn factuur verwijderd word omdat ik nooit zorg heb afgenomen die vgz claimt dat ik die heb afgenomen. daarnaast wil ik weten hoe dit heeft kunnen gebeuren, waarom hun mij deze factuur sturen en of er in het verleden niet meer fout is gegaan.
ik heb dit jaar 333.- euro aan hun betaald en ik vraag me dat ook sterk af of dit wel klopt.
ik wil dit z.s.m. opgelost zien!!!

De oplossing

nu oplossing door verwijderen van factuur en excuses brief.

1 reactie

  1. Auteur
    VGZ
    Datum
    Geachte mevrouw Onink,

    Vervelend om te lezen dat u een rekening hebt ontvangen voor kosten die u niet hebt gemaakt. Wij nemen hierover zsm contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Jonne
    Webcare VGZ

Ook een klacht indienen over VGZ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen